Zondag 5 augustus - Reisverslag uit Ljusdal, Zweden van Wim en Eygje Edel - WaarBenJij.nu Zondag 5 augustus - Reisverslag uit Ljusdal, Zweden van Wim en Eygje Edel - WaarBenJij.nu

Zondag 5 augustus

Door: Wim en Eygje

Blijf op de hoogte en volg Wim en Eygje

06 Augustus 2017 | Zweden, Ljusdal

Gisterenavond nog een prachtige zonsondergang gezien! Vanmorgen reden we naar de kerk waar om kwart voor 11 nog niets te zien was. Gelukkig zagen we daarna toch wat mensen lopen en zijn we ook naar binnen gegaan waar we heel vriendelijk welkom werden geheten. Er was een groep jongeren (15 van de in totaal zo'n 50 bezoekers) die een extra taak in de dienst hadden. deze jongeren bereiden zich deze week voor op hun confirmatie volgende week zondag. We verstonden niet veel van de dienst maar er was een bekend lied wat we mee konden zingen, en er was een geweldig mooi orgel en een heel goede organist, dus dat alleen was al genieten. en het Onze Vader kun je in alle talen meebidden. de kerk was ook heel mooi en na afloop heb ik een paar foto's gemaakt. Verder maakten we een mooie rit door de omgeving. Morgen hopen we met onze vrienden naar De Hoge Kusten te gaan en stoppen dan in Docksta waar een mooie parkeerplaats is en we een nacht gaan staan, daar is geen electra en dus ook geen internet. Daarna zoeken we daar in de omgeving nog voor een paar dagen een camping want er is daar veel te zien! We hopen dat het weer een beetje mee zal vallen!

• 06 Augustus 2017 - 20:24

Hanneke:

Hallo Eygje en Wim
    Wat leuk om zo met jullie mee te reizen.De techniek staat ook voor niets.
    Het was wel een speciale ervaring in de kerk zeker,je kan ook genieten van de muziek en het orgelspel.Ik wens jullie nog een hele fijne reis toe.Groetjes Hanneke

• 06 Augustus 2017 - 20:39

Janny En Joost:

Heel bijzonder zeker om naar een lutherse kerkdienst te gaan en dan ook nog in een taal die je niet verstaat. Maar dan heb je wel het gevoel dat het zondag is. Fijne tijd.

• 06 Augustus 2017 - 21:29

Ingeborg En Daan :

Wat fijn dat jullie toch naar de kerk konden gaan, ook al versta je er niet veel van, de muziek en de gemeenschap die je ervaart geeft toch een gevoel van zondag. Zeker als je ook het Onze Vader mee kunt bidden. En een prachtige kerk! Mooie omgeving zitten jullie. Morgen een goede en mooie rit toegewenst en een fijn verblijf. Fijne tijd hoor! Groetjes, Ingeborg en Daan

• 06 Augustus 2017 - 22:05

Aartje:

Hoi Eygje en Wim,
    Fijn om te lezen en te zien dat jullie genieten en veel mooie dingen zien en meemaken. Hopelijk blijft het weer goed. Geniet!

• 08 Augustus 2017 - 12:50

Cor:

Leuk om jullie belevenissen te lezen groetjes

• 09 Augustus 2017 - 07:35

Suzet: