dinsdag 2 augustus - Reisverslag uit Oje, Nigeria van Wim en Eygje Edel - WaarBenJij.nu dinsdag 2 augustus - Reisverslag uit Oje, Nigeria van Wim en Eygje Edel - WaarBenJij.nu

dinsdag 2 augustus

Door: Eygje en Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim en Eygje

02 Augustus 2017 | Nigeria, Oje

Vanmorgen scheen de zon heerlijk en na een uitgebreid ontbijt vertrokken we naar dek 11 om te genieten van de zon en het prachtige uitzicht. Het bijzondere is dat je ook dicht onder de brug van Goteborg vaart, je hebt het gevoel hem aan te kunnen raken. Rond half 10 vertrokken we richting Òje, we reden door het mooie groene landschap, soms in de regen en soms was er een heel warme zon. In 2010 waren we hier voor het laatst met de auto, en veel was nog steeds herkenbaar, de prachtige meren en de mooie rood geverfde huizen. Rond half 5 waren we in Oje, waar de koffie klaar stond. Hier hopen we tot zaterdag te blijven.

• 02 Augustus 2017 - 22:06

Janny:

Leuk jullie te volgen. Hoop dat jullie een fijne reis hebben en ben nieuwsgierig naar jullie fotoboek.

• 02 Augustus 2017 - 22:56

Pat & Anja:

Lekker genieten, hartelijke groetjes aan Hennie & Wouter! Xx

• 03 Augustus 2017 - 06:39

Wendy:

Mooie foto's! Geniet ervan!

• 03 Augustus 2017 - 10:09

Jeanne En Wienus:

3 augustus, regen, ik hoop dat jullie daar geen last van zult krijgen, en veel mooi weer
    Ik weet dat het een mooi land is, daarom hopen wij dat je met veel plezier en veel zon
    mag en kan gaan genieten.

Hartelijke groeten Jeanne en Wienus